Питання і відповіді

Тут Ви знайдете відповіді на актуальні питання.


 - Яка мінімальна сума замовлення?

Мінімальна сума замовлення складає 50 гривень.

 

- Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

Ми відправляємо замовлення перевізниками "Нова Пошта" та "УкрПошта" на відділення Перевізника або з доставкою на адресу.

Для жителів Дніпра діє кур'єрська адресна доставка. Також ми можемо передати товар на будь-який з наших магазинів у м. Дніпро для самовивозу.

Всі відправки перевізниками здійснюються за рахунок Клієнта (в тому числі і зворотна відправка грошей за умови післяплати).


- Як я можу сплатити своє замовлення?

На даний час доступні такі способи оплати:

- готівкова оплата (кур'єру при отриманні або накладений платіж у відділенні Нової Пошти);

- безготівкова оплата (для юридичних та фізичних осіб на рахунок у Райффайзен Банку «Аваль»);

- передплата на карту Приват Банку.

- передплата на карту Monobank.


- Як оплатити товар безготівково? Чи є ви платником ПДВ?

 - Ми є платником Єдиного податку (2 група).


- Як відбувається процес відправки товару?

- Ви обираєте товар на сайті, додаючи його у Кошик. Після цього, перейшовши в Кошик, Ви зможете відкоригувати замовлення, вказавши необхідну кількість товарів.

Потім Вам треба авторизуватися або зареєструватися на сайті, вказавши свої контактні дані для коректної відправки товару.


- Як я дізнаюся, що моє замовлення отримано і обробляється менеджером?

Як тільки Ваше замовлення надійде в обробку, Ви отримаєте лист-повідомлення на Ваш e-mail. Зверніть увагу, що ми телефонуємо Клієнту виключно у разі необхідності якихось уточнень деталей замовлення. Повідомлення про статус замовлення, реквізити для оплати замовлення і номер товарно-транспортної накладної від перевізника ми висилаємо на e-mail, Viber або в СМС-повідомленні. Тому велике прохання вказувати коректно e-mail і номер контактного телефону.

 

 - Як я можу використовувати свої бонусні бали?

- Для того, щоб використати бонусні бали, Вам необхідно спочатку авторизуватися на сайті (вгорі Головної сторінки клікнути на "Особистий кабінет" - Авторизація). Після цього вже додавати товар у Кошик.

   У цьому випадку після того, як Ви додасте покупки у Кошик і перейдете в нього, Вам в першому ж меню буде запропоновано використати наявні у Вас бонусні бали.

   Якщо ж Ви не авторизувалися, сайт не може розпізнати Вас за логіном, відповідно, не може показати, скільки бонусних балів є на Вашому рахунку.

Звертаємо Вашу увагу, що ми чітко дотримуємося законів конфіденційності і не передаємо третім особам Вашу контактну інформацію. Тому просимо вказувати правдиві дані, щоб уникнути непорозумінь.

Також нагадуємо про необхідність вказувати номер відділення "Нової Пошти", на якому Ви б хотіли отримати замовлення. Це можна зробити в розділі "Адреса доставки" в графі "Адреса" при оформленні замовлення.

За покупку товарів нараховуються бонуси. Ці бонуси Ви можете використовувати як частину грошових коштів при оплаті наступного замовлення. Ви можете використовувати бонуси як частково, так і повністю. Використовувати бонуси (якщо такі є) Ви можете у Кошику при оформленні замовлення.

 

В Особистому Кабінеті вказані ті контактні дані, які Ви вказали при реєстрації. Якщо Ви бажаєте зробити замовлення, наприклад, для друзів, і при цьому буде змінюватися адреса доставки і контактна особа, Вам необхідно вибрати підпункт "Я хочу використати нову адресу", де Ви вкажете альтернативну адресу доставки.

 Виберіть той варіант доставки і оплати, що Вам підходить найбільше. Зверніть увагу, що "Укрпоштою" ми відправляємо замовлення тільки передплачені (безготівковий розрахунок або оплата на карту Приват Банку).

У графі "Коментар до замовлення" Ви можете залишити будь-яку потрібну на Ваш погляд інформацію.

В кінці оформлення замовлення Вам обов'язково потрібно буде погодитися з Умовами Оплати і Доставки, поставивши "галочку".

Ще раз перевіривши своє замовлення, Ви підтверджуєте його.

Усе! Ваш замовлення надійшло в обробку.

   Після того, як ми його опрацюємо, Ви отримаєте на пошту повідомлення про зміну статусу замовлення.

   Якщо для продовження оформлення відправки необхідна Ваша оплата, Ви отримаєте повідомлення у Viber або СМС-повідомленні від нас із зазначенням реквізитів для оплати. Після отримання від Вас оплати в повному обсязі ми відправляємо замовлення Вам.

   Якщо Ви вибрали післяплату (накладений платіж) - ми відправляємо замовлення, присвоївши йому статус "Замовлення відправлено" і повідомляємо Вам номер транспортної декларації перевізника.


   З повагою,

"Чайна Крамниця"

Довідки за тел. +38 098 182 65 00